Länge sedan nu!

 
Det har milt uttryckt varit ett bra tag sedan som jag skrev något i denna blogg. Finns väl egentligen många anledningar, men av anledningarna som varit den bärande orsaken är helt enkelt - ingen tid. Ingen tid som jag önskat placera på bloggen. Behovet och intresset har inte funnits där. Vet att många av er som följer min blogg har ifrågasatt min frånvaro. Många nyttjar ju sina bloggar för att berätta om saker som sker i livet. Jag känner väl på samma sätt, även om inte bloggen nyttjas på det sätt utan snarare används för diskussion och reflektion. Får man det på annat håll så varför göra saker dubbelt tänker jag. Men jag kan nu gladeligen berätta att jag åter funnit det vara av intresse att skriva igen.
 
Man kan väl i stort sett säga att jag varit frånvarande sedan mitten av vårterminen detta året. Så ja, vad har hänt sedan dess? Mycket! Väldigt mycket har hänt. Och det bästa av allt är att det har hänt massor av bra saker. Riktigt bra saker. En del kan jag utan problem framföra i bloggen. Och jag är lycklig. Min lycka har hållit i sig nu hela året. Helt fantastiskt. Från att ha ett liv med många toppar och dalar och helt plötsligt få hamna i en tillvaro där vägen går rakt hela tiden och att det är jag som på egen hand skapat det är en otrolig känsla. Många nära och kära har man dessutom kommit ännu närmre. Så nära att man inte kan tro att det är sant. Det bästa är att jag finally fått det som jag inom mig har önskat. Längtat efter. Och framförallt - jag förtjänar det. Jag förtjänar det så himla mycket.
 
 
 
Men som sagt, jag ska fortsätta ta upp saker och berätta, diskutera och reflektera i bloggen. Det är nyttigt att både prata men också att skriva anser jag. Speciellt när det är många som lyssnar och läser och finner det man yttrar är av intresse.
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0