BEN!

 
Har ni sett andra versionen av musikvideon till låten Gangnam style? Den där sångerskan Hyuna är med och sjunger. Kanske inte direkt världens djupaste låt, men roliga videos gör han! Anyway, jag ser den musikvideon ganska ofta, just den där Hyuna sjunger menar jag. Har ni lagt märke till hennes otroligt snygga ben? Jag är helt fast vid hennes spiror. Smala, spänstiga, slanka. Ser ut som att de är jättelånga. De är otroliga!
 
 
 
   

 
 
En annan med snygga ben, eller snarare riktigt porriga sådana, är Chester Bennington från bandet Linkin Park i videon till låten What I´ve done. Sekvensen mellan 2.33-2.44 kan jag se om och om igen. Det är en av de snyggaste partierna på en man. Breda axlar, lång rygg, men så givetvis snygga ben som ett par stuprörs jeans matchar otroligt bra till. Sådant går jag igång på!
 
 
 
 
OMG OMG OMG!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0