TALK: Evil plans and other stuff.

 
Som många av er kanske har märkt så har jag bloggat ytterst lite senaste tiden. Jag har varit en hel del inne i privata sammanhang som varit väldigt besvärliga en tid tillbaka. Jag kommer så småningom att återgå till att blogga mer, men just nu har jag stort behov av att ventilera mina privata emotioner och reflektioner. Detta väljer jag att inte ta upp i bloggen. Däremot så nyttjar jag en slags dagbok för detta ändamål och tar även emot mycket stöd från nära vänner. Det mesta är på praktisk nivå och konkret sådan när det kommer till mina vänner medan mycket abstrakta tankar och reflektioner hamnar i min bok. Ett mycket bra hjälpmedel anser jag då man får se det man tänker i en skriftversion. Det går fortare att reflektera och analysera, utan att jag i detta fall känner att jag måste häva ur mig konstigheter inför andra i mitt sociala nätverk, som jag har svårt med och inte vill. Hade någon läst ur denna bok så hade ingen begripit sammanhang, helhet eller begripit innehållet. Men jag förstår. Jag förstår mig själv väldigt väl.
 
 
 
Fick boken av min syster faktiskt. Den behövs! Mycket effektivt medel!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0