BRÖST: Not so perfect anymore


Jag har ju tidigare i bloggen tagit upp att jag får sänkt självförtroende över mina bröst när jag ser shower som Victoria Secret där kvinnorna har perfekta kroppar - och bröst. Igår visade en väninna till mig en kort dokumentär om just girlsen som går catwalken på Victoria Secret showerna. Bevisligen så har de allra smalaste tjejerna inte mycket mer bröst än vad jag har utan man pumpar upp brösten genom att lägga i en massa inlägg i underkläderna. Kunde man ju räknat ut egentligen, men i och med det är the hottest av the hottest models i världen som går denna catwalk tänker man ju ändå att dessa måste vara perfekta helt och hållet utåt.

Ta Mini Andén till exempel som gått en del av dessa shower. På catwalken har hon bröst, men for real har hon lika små som jag. Mina är till och med lite fylligare än hennes. Otroligt.





Nu känns det lite bättre faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0